Autor Wątek: Mechanika  (Przeczytany 1326 razy)

Excentricer

  • Head Admin
  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 13
Mechanika
« dnia: Grudzień 24, 2014, 11:42:54 »
Mechanika będzie bardzo prosta. Każda postać ma określoną ilość punktów, którą może wydać na wyćwiczenie danej umiejętności na wyższy poziom. Do umiejętności takich jak na przykład walka toporami dochodzą jeszcze statystyki główne. Są to siła, wytrzymałość, zręczność, inteligencja, wola, charyzma. Każda statystyka jest ważna i nie ma statystyki ważniejszej od innej. Jeżeli chodzi o rzuty. Jeżeli wojownik walczy z przeciwnikiem, rzuca za odpowiednią umiejętność np. walka młotem i dorzuca kość statystyki do której należy dana umiejętność. W tym wypadku jest to siła.

Niewyszkolony - k4
Biegłość - k6
Ekspert - k8
Mistrz - k10
Arcymistrz - k10

Excentricer

  • Head Admin
  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 13
Odp: Mechanika
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2014, 22:07:09 »
Zdrowie. Zależnie od rasy, każdy będzie mógł odnieść określoną ilość ran. Dwie rany tego samego typu zamieniają się w ranę poważniejszą, etc. Każda broń ma szanse na zadanie Rany lekkiej, i małą szansę na ranę średnią. Szansa i typ rany zmienia się od typu i rodzaju broni i obrażeń.

Rana Lekka - dla prawdziwego bohatera to zaledwie draśnięcie
Rana Średnia - dla bohatera to tylko lekkie zadrapanie
Rana Ciężka - zwichnięta kostka, złamany nos, ale prawdziwy bohater sobie z tym poradzi
Rana Krytyczna - złamana kończyna jedna, dwie, ale co to dla herosa
Rana Śmiertelna - Z kończynami możesz się pożegnać, przynajmniej z jedną.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
czesnorad quiero darmowefora zerowkab no