Moje forum

Steampunk => Sprawy ważne... => Wątek zaczęty przez: Excentricer w Grudzień 24, 2014, 11:52:43

Tytuł: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 24, 2014, 11:52:43
Krótkie przedstawienie zalet i wad każdej z ras.
Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 24, 2014, 13:15:14
Ludzie - Ludzie jest to jedna z najstarszych ras, która pojawiła się na kontynencie. Oni po prostu byli. Jest to najmniej liczna rasa w całym świecie. Powodem tego jest niespodziewana ekspansja elfów. Od tego czasu ludzie podzielili się na tych co wspierają elfów, i takich co stawiają opór. Ludzie wspierający elfy parają się magią, otrzymaną jako "prezent" za walkę po "słusznej stronie". Ludzie stawiający opór pod sztandarem Króla Alexandra X Zdobywcy parają się krasnoludzką technologią. Ludzie powstrzymują Elfy przed ekspansją w głąb kontynentu.

Bonusy z racji bycia człowiekiem

Kary z racji bycia człowiekiem
Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 26, 2014, 20:37:06
Elfy - Elfy są największym mocarstwem na świecie. Stało się tak w momencie kiedy wszystkie plemiona elfów zjednoczyły się pod sztandarem potomka Thazarana, pierwszego który zjednoczył elfy, Ethrila. Podobnie jak jego dziad był on Niebiańskim Elfem. Elfem o ponadprzeciętnej inteligencji i smykałce do magii. Wiele elfickich plemion jest znane, lecz nie wszystkie. Są też takie, które nie ujawniły się. Elfy posługują się elementarnymi ostrzami, a ich łuki nie raz są wzbogacone magią.

Bonusy z racji bycia elfem

Kary z racji bycia elfem
Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 26, 2014, 21:25:58
Krasnoludy - Krasnoludy to niskie, krzepkie stworzenia, które swoją potęgę i pozycje zawdzięczają runą i zaawansowanej technologii. Krasnoludy to lud lubujący się w rzemiośle i odkrywaniu coraz to bardziej skomplikowanych technologii i wyposażenia. Krasnoludy parają się walką z Górskimi i Mrocznymi Elfami, które nieustannie oblegają górską granicę. Niektóre krasnoludy straciły głowę dla technologii i nie mogą bez niej żyć. Takie krasnoludy mają może jeden procent starego krasnoluda, reszta to mechaniczne kończyny czy układy. Władcą krasnoludów jest Thorgal, który własnoręcznie ubił smoka.

Bonusy z bycia krasnoludem

Kary z bycia krasnoludem
Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 26, 2014, 21:45:25
Orkowie - Orkowie to lud zamieszkujący północno-wschodnią część kontynentu. Połowa ich ziem to nienadające się do zamieszkania stepy, a druga część zajmuje kraina wiecznej zimy. Lud ten pod wodzą Chana zajmuje coraz to nowe tereny, czy to ludzi, czy to elfów. Orkowie to bardzo dobrze zbudowani wojownicy, o zielonej skórze i kłach niczym dzikie zwierzęta. Orkowie nie parają się technologią, i nie uznają elfickiej magii. Ich magią jest szamanizm i druidyzm, a ich broniami są dwuręczne wielkie bronie. Swoje braki w technologii nadrabiają wrodzoną odpornością

Bonusy z racji bycia orkiem

Kary z racji bycia orkiem
Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Excentricer w Grudzień 26, 2014, 21:56:49
Ogry - Ogry są do potwory stworzone przez Krasnoludy. Pierwotnie miał być to projekt stworzenia Super Żołnierza. Są to mutanty, które zamieszkują małe państwo na granicy Ziemi Krasnoludów a Ziemi Ludzi. Ogry są neutralną frakcją nastawioną negatywnie do krasnoludów i innych ras. Znalazły schronienie u króla Aleksandra IX, który dał im państwo i autonomię. Ogr ogrowi nie równy. Można spotkać ogra, który ma zamiast kończyn bronie, a można spotkać lekko zmutowaną kobietę o kocich uszach i ogonie. Generalnie są oni mocniej lub słabiej zmutowani. Przewodzi nimi NX-01, Pan Przemian.

Bonusy z racji bycia ogrem

Kary z racji bycia ogrem