Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2
1
Sprawy ważne... / Odp: Mechanika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 22:07:09 »
Zdrowie. Zależnie od rasy, każdy będzie mógł odnieść określoną ilość ran. Dwie rany tego samego typu zamieniają się w ranę poważniejszą, etc. Każda broń ma szanse na zadanie Rany lekkiej, i małą szansę na ranę średnią. Szansa i typ rany zmienia się od typu i rodzaju broni i obrażeń.

Rana Lekka - dla prawdziwego bohatera to zaledwie draśnięcie
Rana Średnia - dla bohatera to tylko lekkie zadrapanie
Rana Ciężka - zwichnięta kostka, złamany nos, ale prawdziwy bohater sobie z tym poradzi
Rana Krytyczna - złamana kończyna jedna, dwie, ale co to dla herosa
Rana Śmiertelna - Z kończynami możesz się pożegnać, przynajmniej z jedną.
2
Sprawy ważne... / Odp: Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 21:56:49 »
Ogry - Ogry są do potwory stworzone przez Krasnoludy. Pierwotnie miał być to projekt stworzenia Super Żołnierza. Są to mutanty, które zamieszkują małe państwo na granicy Ziemi Krasnoludów a Ziemi Ludzi. Ogry są neutralną frakcją nastawioną negatywnie do krasnoludów i innych ras. Znalazły schronienie u króla Aleksandra IX, który dał im państwo i autonomię. Ogr ogrowi nie równy. Można spotkać ogra, który ma zamiast kończyn bronie, a można spotkać lekko zmutowaną kobietę o kocich uszach i ogonie. Generalnie są oni mocniej lub słabiej zmutowani. Przewodzi nimi NX-01, Pan Przemian.

Bonusy z racji bycia ogrem

Kary z racji bycia ogrem
3
Sprawy ważne... / Odp: Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 21:45:25 »
Orkowie - Orkowie to lud zamieszkujący północno-wschodnią część kontynentu. Połowa ich ziem to nienadające się do zamieszkania stepy, a druga część zajmuje kraina wiecznej zimy. Lud ten pod wodzą Chana zajmuje coraz to nowe tereny, czy to ludzi, czy to elfów. Orkowie to bardzo dobrze zbudowani wojownicy, o zielonej skórze i kłach niczym dzikie zwierzęta. Orkowie nie parają się technologią, i nie uznają elfickiej magii. Ich magią jest szamanizm i druidyzm, a ich broniami są dwuręczne wielkie bronie. Swoje braki w technologii nadrabiają wrodzoną odpornością

Bonusy z racji bycia orkiem

Kary z racji bycia orkiem
4
Sprawy ważne... / Odp: Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 21:25:58 »
Krasnoludy - Krasnoludy to niskie, krzepkie stworzenia, które swoją potęgę i pozycje zawdzięczają runą i zaawansowanej technologii. Krasnoludy to lud lubujący się w rzemiośle i odkrywaniu coraz to bardziej skomplikowanych technologii i wyposażenia. Krasnoludy parają się walką z Górskimi i Mrocznymi Elfami, które nieustannie oblegają górską granicę. Niektóre krasnoludy straciły głowę dla technologii i nie mogą bez niej żyć. Takie krasnoludy mają może jeden procent starego krasnoluda, reszta to mechaniczne kończyny czy układy. Władcą krasnoludów jest Thorgal, który własnoręcznie ubił smoka.

Bonusy z bycia krasnoludem

Kary z bycia krasnoludem
5
Organizacje / Inkwizycja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 20:48:02 »
Inkwizycja


___________________________________________
Od zarania dziejów los człowieka był jak wszy
Równy jak pasożytów i ruszających się bez oczu
Dzień sądu, w człowiek istnieje by płonąć
Teraz odliczajcie razem i mówcie słowa które usłyszeliście
Spalcie tych, którzy walczą z Wolą Inkwizycji.
 Bo to ona jest jedyną prawdą w tym brudnym Świecie!
___________________________________________

Inkwizycja jest organizacją nie biorącą udział w bezpośredniej wojnie. Są oni ludźmi, bądź szaleńcami, którzy w imię Wielkiego Inkwizytora polują na demony, potwory i użytkowników magii. Wielu z nich to klasyczni templariusze, lecz istnieją tacy, którzy mają własne sposoby na pozbycie się celu. Inkwizytorzy przechodzą kilku bądź kilkunastu letnie szkolenia przygotowujące ich do walki z wynaturzeniami, bądź z magią. Wielu z nich korzysta z magicznych grimuarów, w których zapieczętowane są moce potężnych stworzeń stąpających po ziemi. Jedyną ze znanych grup inkwizytorów są "Czterej Muszkieterowie". Mawiają, że działają oni w pojedynkę, ale razem są w stanie pokonać każdego heretyka.
6
Postacie / Wielki Inkwizytor Jonatan "Armstrong" Richelieu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 20:44:37 »
Imię: Jonatan Richelieu
Alias: Armstrong, Wielki Inkwizytor, Pierwszy.
Wiek: 21 lat
Rasa: Człowiek
Wygląd: Oczy jego koloru szkarłatu a długie białe włosy sięgają pasa. Inkwizytor nosi biały skórzany płaszcz z krzyżem na plecach. Zawsze nosi swój wielki miecz, schowany w pochwie przewieszony przez ramie. Samo ostrze ma ok. 170cm, a rękojeść 50cm.


Jonatan jest najmłodszym Wielkim Inkwizytorem. Jest zwierzchnikiem elitarnego oddziału inkwizycji "Czterech Muszkieterów". Posługuje się wielkim mieczem, niejednemu znanym jako "Zguba Grzeszników". Niektórzy uważają, że jest potomkiem Archanioła.
7
Sprawy ważne... / Odp: Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 26, 2014, 20:37:06 »
Elfy - Elfy są największym mocarstwem na świecie. Stało się tak w momencie kiedy wszystkie plemiona elfów zjednoczyły się pod sztandarem potomka Thazarana, pierwszego który zjednoczył elfy, Ethrila. Podobnie jak jego dziad był on Niebiańskim Elfem. Elfem o ponadprzeciętnej inteligencji i smykałce do magii. Wiele elfickich plemion jest znane, lecz nie wszystkie. Są też takie, które nie ujawniły się. Elfy posługują się elementarnymi ostrzami, a ich łuki nie raz są wzbogacone magią.

Bonusy z racji bycia elfem

Kary z racji bycia elfem
8
Postacie / "Ghost"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 24, 2014, 13:25:36 »
Imię: Nieznane
Nazwisko: Nieznane
Alias: "Ghost"
Podstawowe informacje: Jest uzdolnionym hakerem, potrafi zabić bez wahania, posiada bardzo dużą wiedzę na temat obecnej technologii i sprzętu wojskowego. Najemnik - Służy temu kto więcej zapłaci, lecz posiada własny honor. Kobiet i dzieci nie zabije, chyba, że jest zagrożone jego życie.


9
Sprawy ważne... / Odp: Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 24, 2014, 13:15:14 »
Ludzie - Ludzie jest to jedna z najstarszych ras, która pojawiła się na kontynencie. Oni po prostu byli. Jest to najmniej liczna rasa w całym świecie. Powodem tego jest niespodziewana ekspansja elfów. Od tego czasu ludzie podzielili się na tych co wspierają elfów, i takich co stawiają opór. Ludzie wspierający elfy parają się magią, otrzymaną jako "prezent" za walkę po "słusznej stronie". Ludzie stawiający opór pod sztandarem Króla Alexandra X Zdobywcy parają się krasnoludzką technologią. Ludzie powstrzymują Elfy przed ekspansją w głąb kontynentu.

Bonusy z racji bycia człowiekiem

Kary z racji bycia człowiekiem
10
Sprawy ważne... / Rasy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Excentricer dnia Grudzień 24, 2014, 11:52:43 »
Krótkie przedstawienie zalet i wad każdej z ras.
Strony: [1] 2
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
funnybunny czatowankogg tokiogang naruto czesnorad